Entzumen urritasuna duen ume bat eskola inkluibo batean onartua izateko, aurrez aurretik espezialista batek ebaluatu beharko du. Horrez gain, ziurtatu beharko da eskolaren irakasleak behar bezala prestatuta daudela ume hori ebaluatzeko eta ikasgaia umearen beharretara moldatzeko.
Seguro asko, adierazpenak desberdinak izango direla klase arrunt batean, non ume guztiek entzuleak diren edo, beste batean non, azalpenak egiaztatu behar diren hauek, entzumen urritasuna duen umeari heltzeko. Kasu horretan, irakaslearen zeregina eta ardura handiago izan beharko du, baina emaitzak esker onekoak izan direla ikusteak, jarritako esfortsu guztia justifikaztzen du.
Eskola inklusiboa oso onuragarria da entzumen defizita duten umeentzat, haien garapen intelektualarentzako eta gizarte harremanetarako. Egunero entzuleak diren umeekin harremanetan egongo direlako.
Irakasleak klasea gidatzen du eta, bere helburu nagusia entzumen urritasuna duen umea bere klasekideekin batera integratzea izango da. Adinaren arabera erabakiko da, zein izango den azalpen egokia entzuleak diren umeak, gorra den umearekin ondo jardun dezaten.
Klasearen barnean, isekak eta talde banaketak ekidi behar dira. Oso komenigarria da guztion artean ulertzea eta azaltzea zergatik ume hori behar desberdinak behar dituen: desberdin hitz egiten du, aparato bat dauka belarrian edo aurpegira begiratu beharko zaio berari zuzentzen garenean. Aspektu hauek klasean dauden ume guztiek ulertu beharko dituzte.
Jarraian agertzen den bidean ikus daiteke eskola inklusibo bat non entzumen defizita eta entzuleak diren umeak agertzen diren.
http://www.cuidadoinfantil.net/ninos-sordos-y-oyentes-en-la-escuela.html
miércoles, 24 de noviembre de 2010
ENTZUMEN URRITASUNEKO UMEAK ESKOLAN
Posted in Entzumen Urritasuna |
0:44 | by judit
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario